Kapenguria - Kenya - Reisverslagen van Bart Starmans - WaarBenJij.nu Kapenguria - Kenya - Reisverslagen van Bart Starmans - WaarBenJij.nu

Kapenguria - Kenya

In Kenia ga ik een jaar aan de slag als Organizational Development Advisor voor een programma van het Ministerie van Onderwijs aldaar waarin scholen zijn opgezet om toegankelijk onderwijs te bieden aan kinderen met handicaps. Het werk zal zich voornamelijk afspelen op schoolniveau in districten, en houdt onder meer in het werken aan financieel beheer, en algemeen management.
Via de organisatie VSO - Voluntary Services Overseas - ben ik gekoppeld aan de Keniaanse organisatie en word ik uitgezonden.
Mijn start wordt in Nairobi, 1-2 weken training over hoe en wat in Kenia, daarna ga ik door naar de assignment-bestemming: Kapenguria, een stadje van 13.000 inwoners op 1.900 meter hoogte in het West Pokot district in het Rift Valley gebied.

Foto's vind je, naast de paar op de waarbenjij.nu-blog, vooral via de volgende weblink:
http://picasaweb.google.nl/Bart.Starmans

Mijn werk in Kenia is afgelopen op 6 november '10, vanaf dan ben ik tot 4 januari '11 in Ethiopië aan het rondtrekken.

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2011

Ethiopië en back home

10 November 2010

Kwaheri Kenya

09 September 2010

Het harde arbeidsleven van een Kenia vrijwilliger

28 Juli 2010

Ben ff weg

28 Mei 2010

Trainingen, regenwoud en swamps
Bart

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 30025

Voorgaande reizen:

06 November 2009 - 05 Januari 2011

Kapenguria - Kenya

Landen bezocht: