Foto's, bos en Nairobi - Reisverslag uit Kapenguria, Kenia van Bart Starmans - WaarBenJij.nu Foto's, bos en Nairobi - Reisverslag uit Kapenguria, Kenia van Bart Starmans - WaarBenJij.nu

Foto's, bos en Nairobi

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

08 December 2009 | Kenia, Kapenguria

Vipi rafiki?

Alles goed, vrienden?
De winter wil hier niet echt doorbreken. Om dat uit te buiten ben ik met een groep vrijwilligers een Oudjaar op Tiwi Beach bij Mombassa aan het voorbereiden. Kerst wordt waarschijnlijk in een wildpark. Gevulde leeuw, nog nooit geprobeerd.
Inmiddels heb ik m'n eerste toeristische uitstap gemaakt, een werkbezoek aan Kakamega, en een dag bezoek aan het Kakamega Forest er aan vastgeplakt. Op zich een mooi regenwoud, en heb de kans gehad om de Forest Cobra te spotten. Helaas alleen zijn staart, omdat 'ie het hazenpad koos, maar toch, is ongeveer de gevaarlijkste die het bos in de aanbieding heeft.
Op deze blogsite staan nog niet veel foto's, meer zijn te vinden op Picasa:
http://picasaweb.google.nl/Bart.Starmans

Op de blogsite houd ik ook wel foto's bij, maar minder.

Woensdag vertrek ik op werkbezoek naar Nairobi, donderdag meeting met Westelijke programma-medewerkers, en vrijdag een bezoek aan een Education Assessment Resource Centre in het Nairoobse Kenyatta ziekenhuis.

Groeten daar allemaal, en een goede december gewenst alvast, met lots of sneeuw!

  • 10 December 2009 - 11:15

    Mama:

    Hoi Bart, had je er aan gedacht dat het voor de leeuwen ook Kerstmis is. Die hebben nog nooit "gevulde Bart" gegeten.
    Veel plezier en succes met alles waar je mee bezig bent.

  • 11 December 2009 - 19:13

    Jvdmeiden@gmail.com:

    Hoi Bart
    op de foto's: wat een andere wereld dan de Bart die ik me zo goed herinner: strak in het pak tegen de wind in lopend van Cordares richting UWV.
    Alles OK?
    Met mij in principe wel maar vlucht op een andere manier uit/in de ICT wereld. Ben steeds meer bezig graphics. Is leuk en creatief.
    Groeten
    Jan vd Meiden

  • 17 December 2009 - 09:34

    Rens:

    Hallo Bart,

    Hier is het momenteel wit, het heeft gesneeuwd! De enige sneeuw die ik vorige week in Kenia zag was op de Kilamanjaro en Mount Kenia. Ik ben net terug van vakantie in Kenia (Mombassa, Tsavo en Masa Mara). Succes daar in de bush en geniet ervan.
    Groeten Rens

  • 17 December 2009 - 14:30

    Bart Starmans:

    Hey die Rens,

    Alles goed daar? Hopelijk heb je Mombasa en Masai Mara een beetje goed achtergelaten: ik ga er volgende week heen. (Tiwi Beach bij Mombasa wordt Oud + Nieuw, daarvoor M. Mara).
    Veel plezier daar in het land van de eeuwige sneeuw (toch..)

  • 17 December 2009 - 14:56

    Greetje:

    Die leeuw schiet je eerst zelf, neem ik aan?

  • 25 Februari 2010 - 19:15

    Freeze:

    Ey Bart!! Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je leven nog maar vele (Keniaanse) lentes mag duren!!

    Ik drink er vanaaf in iedergeval een onbeschoft lekker (hema) wijntje op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 30021

Voorgaande reizen:

06 November 2009 - 05 Januari 2011

Kapenguria - Kenya

Landen bezocht: